Wie wil schrijven?
Op deze website willen we graag een plek reserveren voor een blog door slachtoffers van pesten. Ben jij inmiddels volwassen en heb je wel wat te delen over jouw ervaringen met pesten? Over wat dit voor jou betekend heeft en nog betekent? Wil jij schrijven over de overtuigingen in jezelf, en de overtuigingen die je tegen komt om je heen? Over je verwarring, kwetsbaarheden, maar ook over je kracht en trots? Over goede hulpverlening en soms het geblunder? Over het ondernemen van activiteiten die je moeilijk vindt? Over de invloed op je relatie, je werk, je sociale leven? Dan komen we graag met jou in contact!
Zo willen we graag een extra ondersteuning bieden voor hen die ook het pad van verwerking van een pestverleden bewandelen. Als herkenning en erkenning. Ook is het onze bedoeling om anderen een inzicht te geven in wat het betekent om het slachtoffer te zijn geweest van pesten en de moeite (soms) om te kunnen verwerken en jezelf terug te vinden. Maar ook de kracht die je over jezelf ontdekt!
De bedoeling is dat we enkele schrijvers zullen gaan vinden die om toerbeurt een stukje schrijven. Een mooie manier om iets positiefs te doen met je ervaringen. Je kunt een druppel zijn die grote kringen om zich heen creëert met een steeds groter wordende reikwijdte en invloed op onze samenleving...
Dus...
Stuur ons dan even een mailtje over wie je bent, je ervaringen en je motivatie. We kijken er naar uit!
Overigens behoort anoniem schrijven tot de mogelijkheden, als je dit prettiger vindt.
Zo willen we graag een extra ondersteuning bieden voor hen die ook het pad van verwerking van een pestverleden bewandelen. Als herkenning en erkenning. Ook is het onze bedoeling om anderen een inzicht te geven in wat het betekent om het slachtoffer te zijn geweest van pesten en de moeite (soms) om te kunnen verwerken en jezelf terug te vinden. Maar ook de kracht die je over jezelf ontdekt!
De bedoeling is dat we enkele schrijvers zullen gaan vinden die om toerbeurt een stukje schrijven. Een mooie manier om iets positiefs te doen met je ervaringen. Je kunt een druppel zijn die grote kringen om zich heen creëert met een steeds groter wordende reikwijdte en invloed op onze samenleving...
Dus...
- Ben jij het slachtoffer geweest van pesten?
- Ben je (al een tijdje) bezig met de verwerking?
- Schrijf jij gemakkelijk en goed?
- Vind je het leuk om regelmatig te schrijven en heb je er de tijd voor?
- Schrijf je gemakkelijk over je gevoelens, vragen en gedachten?
Stuur ons dan even een mailtje over wie je bent, je ervaringen en je motivatie. We kijken er naar uit!
Overigens behoort anoniem schrijven tot de mogelijkheden, als je dit prettiger vindt.